کتابخانه عمومی حکمت ایواوغلی

متن مرتبط با «قیمت لبخند» در سایت کتابخانه عمومی حکمت ایواوغلی نوشته شده است

قیمت لبخند

  • نیلوبلاگ

    xa0 توی صف ساندویچی ایستادهام که ناهار امروزم را سرپایی و در اسرع وقت بخورم و برگردم شرکت. از مواقعی که خوردن، فقط برای سیر شدن است و قرار نیست از آن چیزی که میجوی و میبلعی لذت ببری، بیزارم. به اعتقاد من حتی وقتی درب باک ماشین را باز میکنی تا معدهاش را از بنزین پر کنی، ماشین چنان لذتی میبرد و چنان کیفی میکند که اگر میتوانست چیزی بگوید، حداقلش یک “آخیش!” یا “به به!” بود. حالا من ایستادهام توی صف ساندویچی، فقط برای این که خودم را سیر کنم و بدون آخیش و به به برگردم سر کارم. نوبتم که میشود فروشنده ب...

    ادامه مطلب